مافیای سیر و سلوک ( شعر )

می بوسمت هرچند خواهم کشت فکرت را...

مافیای سیر و سلوک ( شعر )

می بوسمت هرچند خواهم کشت فکرت را...

مافیای سیر و سلوک ( شعر )

اینجا خانه‌ی مجازی من است ، روزنه‌ای برای دیدنم و ، دیدنم...
شعرهایم را اینجا جار می‌زنم. از کتاب «مافیای سیر و سلوک» و هرچه پس از آن نوشتم.

هر روز چند خطی از روزمرگی‌هایم را هم در«قسمت بالای وبلاگ» می‌نویسم و کمی بعدش پاک می‌کنم. هر روز که باید چیزی به ما اضافه شود.

×اگر دوست دارید فقط قالب یا گونه خاصی از اشعار برای شما نمایش داده شود، در قسمت ««کلمات کلیدی»» در زیر ، روی آن کلیدواژه کلیک کنید×

آخرین مطالب
پیوندها

نام دیگرم

دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۰۸:۱۷ ب.ظ

من نامِ کوچکم، تو را دوست دارمت

معشوقِ کوچکم، به خدا می‌سپارمت

با چشمِ باز، بدرقه‌ات می‌کنم، یواش-

-تا چشم بسته‌ام، به درونم ببارمت

بعد از تو سینه‌‌ای، چمدانم نمی‌شود

آرامشِ کسی، هیجانم نمی‌شود

ممنوعه‌ی به نامِ من و نامِ کوچکم

نامی مجاز وردِ زبانم نمی‌شود

با هرچه نام و پام، از این وضع خسته‌ام

از این‌که هرچه خُرد نشد را شکسته‌ام

حالا که کلّ ِ فاصله را زخم بسته‌ایم

حالا که زخمِ بازشده‌ی دست­بسته‌ام

 

«ناصر تهمک»

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی