مافیای سیر و سلوک ( شعر )

می بوسمت هرچند خواهم کشت فکرت را...

مافیای سیر و سلوک ( شعر )

می بوسمت هرچند خواهم کشت فکرت را...

مافیای سیر و سلوک ( شعر )

اینجا خانه‌ی مجازی من است ، روزنه‌ای برای دیدنم و ، دیدنم...
شعرهایم را اینجا جار می‌زنم. از کتاب «مافیای سیر و سلوک» و هرچه پس از آن نوشتم.

هر روز چند خطی از روزمرگی‌هایم را هم در«قسمت بالای وبلاگ» می‌نویسم و کمی بعدش پاک می‌کنم. هر روز که باید چیزی به ما اضافه شود.

×اگر دوست دارید فقط قالب یا گونه خاصی از اشعار برای شما نمایش داده شود، در قسمت ««کلمات کلیدی»» در زیر ، روی آن کلیدواژه کلیک کنید×

آخرین مطالب
پیوندها

نه

دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۰۸:۳۵ ب.ظ

با هیچ دست ردّ ِ تو را پاک می‌کنم

یعنی تو را میان خودم خاک می‌کنم

دارم درونِ زندگی‌ام لاک می‌کنم

“حالا به احترامِ تو دست از تفنگ ...” نه!

دنیام منزوی است؟ بدیهی به من نگو

من را نبخش، خاطره‌ام را بزن نگو

شاعر شدی به لاشه‌ی من هم وطن نگو

“این خسته را بگیر در آغوشِ تنگ ...” نه!

یک شب پرنده از قفسی بسته می‌پرد

با مرگ آبروی تو را پاک می‌بَرَد

این غولِ اشک­بسته که سیگار می‌خرد

“از بی‌کسیش تکه‌شده مثل سنگ” نه!

جیغِ سکوت توی سرم چاه می‌کَنَد

دنیا مدام در دهنم مشت می‌زند

شعر-عنکبوت دور گلو حلقه می‌تند

“می‌بخشمت فقط خودت اول بزنگ” نه!

باور نکن که قصه از اول شروع شد

عشقی که رفت اگر مفصّل شروع شد

“اتمام” در لباسِ مبدّل “شروع” شد

“آری به صلح خسته‌ام از “نه بجنگ” ...” نه!

 

«ناصر تهمک»

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی